dinsdag 8 november 2011

Werkjes van de voorbije maand...

Het is alweer een maand geleden dat ik nog iets geblogd had... Hoog tijd dus om er nog eens werk van te maken!

Mijn excuus om niet te bloggen: ik was kleertjes en handtassen aan het maken en die krijgen jullie nu te zien...

Broeken voor de kindjes... Het model is hier te vinden.

Een tuniek voor Fien uit een Japans boekje...
Rokken voor mezelf...

T-shirts voor mezelf

Een Boleo, mijn eerste zelfgemaakte handtas!!!

En die is dus omkeerbaar, hé!!! 
Een portemonneetje passend bij de Boleo...

Het patroon kan je hier vinden

De tweede Boleo...

Ook omkeerbaar, uiteraard...
En het patroon van de Boleo kan je hier vinden

En ik ruimde ook mijn stofjeskast eens heel goed op...  En er is nog plaats over!!!
Zeker als ik er een tweede kast voor begon...

En ook mijn naaihoekje werd eens onder handen genomen!!!

1 opmerking:

  1. Ooooh! Zo'n stofjeskast is toch heerlijk om naar te kijken, hé?!
    Als ik een stapeltje mocht kiezen: middelste plank, tweede stapel van rechts ;-)
    Gertje

    BeantwoordenVerwijderen