woensdag 21 september 2011

Dekentjes

Naar het stoffenspektakel gaan met je dochter, ook al is ze nog maar 6, levert altijd meer stof op dan je gepland had... Hoewel dat plan ook altijd overschreden wordt als je alleen gaat...

Dochterlief was tijdens de vorige editie al laaiend enthousiast over de "Hello Kitty fleece"... Ik iets minder, want ik hou niet zo van die Hello Kitty. Laat staan dat dochterlief met zo'n ding over straat loopt... 
Probleem: dochter wil die stof, mama niet...
Idee: we maken er een deken van... 
Probleem: die 3 zoontjes gaan dan ook een deken willen...
Logisch gevolg: "Kom Fien, we gaan nog dekentjesstof zoeken voor de jongens..."
Leuk gevolg: Het gevecht om dat ene prinsessendeken zal ook wel opgelost zijn! ("Mama, die trekt aan het deken en nu lig ik er niet meer onder..." Ik moet er geen tekeningetje bij maken, zeker...)

 Toegegeven, het is een beetje krap om er met 4 onder te zitten...

Dit is toch net wat comfortabeler!!!

Een paardendekentje voor Tijs, hij is tenslotte een beetje paardjesgek...

Een schildpaddendekentje voor Pepijn, alle diertjes zijn goed voor onze dierenvriend...

Een bolletjesdekentje voor Lars, omdat mama dat toch wel echt mooi vond en er geen auto's te vinden waren...

En het Hello Kitty dekentje voor Fien, gewoon omdat ze er zot van is...

Alle dekentjes samen
En als ik eerlijk ben, vind ik de dekentjes toch wel mooi geworden, zelfs dat Hello Kitty exemplaar!!! Soms moet ik mijn dochter haar smaak wat meer volgen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten